Cappadocia – Patria Dervisilor Rotitori | Estivall | Paste | Avion | Bucuresti | 8 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AVIONUL

Cappadocia – Patria Dervisilor Rotitori

Göreme – KonyaAntalya – Manvgat

Datele de plecare

07.03 | 14.03 | 21.03 | 28.03 | 04.04 | 11.04 | 18.04

Orasele de plecare:

Bucuresti

Durata circuitului:

8 zile

165 €

+ 0 euro (taxa aeroport)

Supliment de single - 115 €

Reducere a 3-a persoană în cameră - 25 €

Reducere copil 6 - 12 ani - 35 €, pentru cazare in camera dubla cu 2 adulti.

Tariful INCLUDE:

7 nopti de cazare la hotel de 4* / 5*

7 mic dejun;

Transport avion Bucuresti - Antalya - Bucuresti;

Transfer aeroport - hotel - aeroport;

Transport autocar pe durata programului;

Ghid însoţitor din partea agenţiei pe traseu.

Tariful NU INCLUDE:

Excursiile opționale, pentru grup minim de 30 de persoane neincluse in pret;

Transferuri din țară la aeroport;

Pachetele extra CULTURA si SAVOARE;

Programul Turistic Detaliat

 

Ziua 1. București – Antalya

Întâlnire în Aeroportul Otopeni pentru zborul spre Antalya. Urmează formalitățile vamale, îmbarcarea, apoi zburăm spre Antalya. În aproximativ 2 ore aterizăm în Antalya și ajungem la hotel cu un autocar ultramodern. Dorim să vă aducem la cunoștință că doar cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare, au cina inclusă în acestă seară la hotel (Cazare la  Hotel 4* din  zona Antalya )

 

Ziua 2. AntalyaKonyaNevsehir  

Mic dejun. Suntem nerăbdători să pornim la drum și plecăm spre Konya, important centru de pelerinaj religios pentru musulmani, cunoscut în special datorită poetului și filozofului Mevlana Celaleddin Rumi, care a fondat aici secta Sufi a Dervisilor Rotitori  în secolul  al XIII-lea.  Cei care au achiziționat Pachetul Full Included sau Cultură încep vizita la muzeul care îi este dedicat , trecând superba Poartă  a Dervisilor (Dervisan Kapsi), intrăm în grădina de trandafiri și găsim la capătul aleii mausoleul poetului.  Daca nu ești unul dintre aceștia, , te lăsăm să profiți de timpul liber pentru a explora, în voie, străzile orașului.

Aflăm de la ghidul nostru detali din viața de zi cu zi a dervișilor sufi. În Konya sunt o sumedenie de medrese, școli teologice ale căror superbe clădiri merită atenția noastră. Muzeul Faianței (Karatay Medresisi), odinioară colegiu teologic, este astăzi una dintre principalele atracții turistice din Konya. Pereții sunt placați cu frumoasa ceramică în stil Suljuk. Mai descoperim Muzeul Sculpturii (Ince Minareli Medrese), parcul Alaeddin Tepe amenajat pe situl vechii citadele, apoi ruinele Palatului Alaedin Kaykobad și impunătoarea moschee Aleadin Camii, una dintre cele mai vechi din lume, ridicată în secolul al XIII-lea după tradiția arabă cu o bolta de lemn susținută de 42 de coloane antice. Moscheea Aziziye, cu ornamentele sale în stil Baroc și două minarete în stil Rococo, face notă discordantă în lumea musulmană, fiind o atracție de neratat pentru pasionații de rarități și ciudățenii.  

 

Moment de răgaz:

Artera principală din orașul vechi este ticsită de restaurante și cafenele care de abia așteaptă ca oaspeții însetați să le calce pragul. Savurează-ți ceaiul sau cafeaua la o terasă și admiră în tihnă peisajul citadin ce amintește de viața provincială din vechiul imperiu otoman.

După o scurtă pauză de prânz, pornim din nou. În drumul nostru poposim la un vechi Kervansaray (caravanserai) între Konya și Aksaray. Provocarea următoare este un adevărat labirint, vechiul oraș subteran Saratli (Kirkgoz). Explorăm încăperile legate prin tuneluri înguste printre care identificăm încăperile folosite ca magazine, locuințe, un hambar de grâne, chiar și o cramă. Întalnire cu cei care nu au participat la programul  de Cultură. Ne îndreptăm spre Nevsehir și seara se încheie cu cină și socializare pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare. (Cazare  în Nevsehir Hotel 4*).  

 

Ziua 3.  Göreme

Timp liber, iar pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură începem periplul nostru cu Satul Göreme, care a fost votat drept unul dintre cele mai frumoase așezări rurale din lume de câteva reviste de călătorie. Cu fațadele lor de piatră, casele pe jumătate îngropate în rocile vulcanice ascund adevărate labirinturi subterane. Priveliștea selenară ne fură imaginația, mai ales că cerul e pătat de baloane cu aer cald. Majoritatea vizitatorilor aleg să facă un tur cu balonul cald, principala activitate din această regiune care a devenit și un fel de emblemă turistică locală pentru această regiune. Ne plimbăm pe aleile din sat cu opriri la două biserici:  El Nazar și Sakli Kilise (Biserica Tăinuită), apoi plecăm pe drumul către Muzeul în aer liber Göreme.

 

Moment de răgaz:

Ia-ți camera foto (și inima în dinți) și urcă într-un balon cu aer cald. Este realemente o experiență pe care n-o vei uita o viață. De la înălțime poți cuprinde văile colorate în nuanțe de roz și galben ale dealurilor unduitoare, satele dăltuite în munte, Valea Dragostei cu ale sale stânci în formă de ciuperci uriașe, văile Devrent Pasabag și Goreme. Merită toți banii, parole! (Pe cheltuiala proprie).

Chiar la marginea satului Göreme se află un sit din Patrimoniul UNESCO, Muzeul în aer liber din Göreme. Aici se ascunde în roca vulcanică un întreg complex monahal cu biserici rupestre și chilii ale călugărilor proto-creștini. Pereții așezămintelor adăpostesc fresce fabuloase în stil bizantin. Complexul datează din secolele X-XII, când Cappadocia era un important centru religios bizantin. Aici vom admira pe rând: Capela Mărului cu fresca Înălțării Domnului deasupra intrării; Capela Sf. Barbara cu pereții interiori de un roșu-ocru, Biserica Șarpelui cu frescele reprezentându-i pe Sf. Gheorghe și Sf. Onufrei, uimitoarele și superb restauratele fresce ale Bisericii Întunecate și întortocheata Biserică Tokali, cu a sa boltă acoperită complet de scene biblice. Plecăm apoi spre Avanos, o mică localitate, faimoasă datorită meșterilor olari, unde vizităm un atelier de ceramică pentru a vedea la lucru unul dintre artizanii locului. Meșterul ne dă ocazia să ne murdărim pe mâini, modelând lutul după pofta inimii. După această experiență telurică, pornim din nou, drumul spre hotel trecând pe lângă Râul Kizilirmak. Oprim scurt pentru a surprinde cadre perfecte cu „Râul Roșu”. Revenim la hotel. Vă reamintim că doar cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare  vor avea cina asigurată la hotel. (Cazare în Nevsehir hotel 4*).

 

Ziua 4. Orașele subterane

Pentru cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Cultură, ziua precedentă a fost un fel de aperitiv pentru a explora orașele subterane din regiune. Pentru ceilalți există opțiunea de a explora împrejurimile și a face fotografii cu regiunea fascinantă.  Primii oameni care au început să sape adăposturile subterane din regiune au fost hitiții, în Epoca Bronzului. Orașele subterane din Cappadocia și-au atins apogeul în epoca bizantină, secolele VI - VII, atunci când creștinii din regiune au fost nevoiți să se ascundă în subteran perioade lungi de timp pentru a scăpa de arabi și invadatorii persani. Orașul subteran Kaymaklı este cel mai mare exemplu de acest fel din Cappadocia, cu un labirint de camere conectate prin tuneluri, care se întind pe opt niveluri. La fel de spectaculos, orașul subteran Derinkuyu este cel mai adânc adăpost subteran din Cappadocia, și, de reținut, este mai puțin asaltat de turiști. E timpul să ne reîncărcăm bateriile, luăm masa la un restaurant local și ne răcorim cu ceai aromat de fructe sau Salep.

 

Moment de răgaz:

        Regiunea este faimoasă pentru artizanii locali, țesători, meșteri ceramiști, bijutieri. Ne oprim la un magazin de covoare de unde poți cumpăra un covor autentic anatolian lucrat manual, apoi vizităm o fabricuță de onyx, locul ideal pentru achiziția de suveniruri. Cu siguranță, piesele autentice își vor găsi un loc special în casa ta ca obiect de decor.

 

Ultima redută pentru această zi este Uçhisar, cu fortăreața sa dăltuită în stânca masivă, ce domină dealurile dimprejur și Valea Porumbeilor. Fortăreața era folosită drept refugiu de către protocreștini în perioada romană și bizantină. Ne întoarcem la hotel unde cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare sunt întâmpinați cu cina, o masă savuroasă. Apoi beneficiarii Pachetului de Cultură sunt invitați să asiste la un spectacol fascinant, Ceremonia Sema și  dansul Dervișilor Rotitori. (Cazare în Nevsehir hotel 4*).

 

Ziua 5.  NevsehirAntalya  

După micul dejun ne pregătim să ne reîntoarcem la bază și pornim către Antalya.  Drumul de coastă trece prin peisaje în care munții și marea nu au loc să se despartă. Ajungem la hotel unde cei care au achizitionat Pachetul Full Included sau Savoare vor servi cina la hotelul nostru de 4* (Cazare la  Hotel 4* din  zona Antalya )

AVANTAJE pentru turist:

 

Pachete extra:

a. Savoare 105 € / pers      

Demipensiune, cine 7 (bufet);

 

b.  Cultura 99 € / pers

Ghid local profesionist in Cappadocia;

5 mese de pranz

Ghid de limba romana;

Orasele subterane din Cappadocia

Muzeul in aer liber Goreme;

Dansul Dervisilor din Cappadocia;

Valea Porumbeilor;

Uchisar Panorama;

Muzeul Mevlana.

Pachetele extra sunt optionale si se pot plati doar in tara.

Pachet full included:

A+B= 204 € ai o reducere de 29 €

Platesti in tara, doar 175 € / pers 

BONUSURI: NOU! CARD GRATUIT EstivAll!

EXCURSII OPȚIONALE: (se achită local)

Seară turcească – 35 €/pers

Manavgat Boat Tour (prânz inclus) – 35 €/pers

Plimbare cu balonul cu aer cald – 190 €/pers

Baie turcească - Hamam - 35 €/pers

 

NOU!!  Transferuri către Aeroportul international Henry Coanda din:

 

Pentru transferurile din tara turiştii sunt rugaţi să se prezinte la locul de intalnire cu cca 15- 30 min. înainte de ora comunicată.

EstivAll este conceptul unic Christian Tour adresat tuturor celor care iubesc călătoriile, vremea bună, soarele, cumpărăturile, dar care au fost prea ocupați în sezonul de vară să plece în vacanță. Aceștia pot beneficia de un program complet pentru a-și petrece vacanța în cele mai variate destinații turistice, în perioada sezonului turistic redus octombrie - mai.

Nemaipomenit! Înseamnă că poți pleca într-o vacanță premium și să profiți de vremea bună chiar și în extra-sezon la prețuri incredibil de mici. Pentru că totul să fie ușor și accesibil, grupul de companii care activează sub umbrela Memento Group subvenționează și negociază costurile călătoriei, făcând produsul EstivAll unic pe piața din Europa.

Această inițiativă se încadrează în sfera așa numitului turism social, oferind ocazia tuturor să descopere lumea.

 

Grup minim 35 persoane

IMPORTANT! de stiut:

 

Conditiile pentru programele de tip circuit sunt conditii specifice si completeaza sau aduc modificari conditiilor generale din contractul de comercializare a pachetelor turistice.

DATELE PASAGERILOR & DOCUMENTE DE CALATORIE

1. Este obligatoriu ca la inscriere, sa se verifice corectitudinea datelor pasagerilor (numele si data nasterii) din cartea de identitate / pasaport. Agentia care a procesat rezervarea este direct raspunzatoare pentru cazul in care acestea au fost comunicate gresit. Agentia Christian Tour nu este responsabila daca turistii nu pot fi imbracati de catre compania aeriana din cauza unor greseli survenite in completarea numelor pasagerilor, comunicate gresit de catre agentul revanzator.

2. Dupa emiterea biletelor de avion, acestea devin nerambursabile; nu este permisa schimbarea numelor sau modificarea rutei de calatorie de catre pasager.

3. Pentru călătorie sunt necesare cartea de identitate sau paşaportul (in functie de destinatie), valabile 6 luni de la data întoarcerii în ţară. In anumite destinatii, este obligatorie prezentarea pasaportului. Informatii detaliate sunt disponibile pe mae.ro.

4. Pentru programele pe Turcia, Egipt, Maroc, Rusia, Iordania, Israel, turistii trebuie sa detina pasaport valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara respectiva.

5. Pentru programele care presupun intrarea in Norvegia turistii trebuie sa prezinte act de identitate emis dupa anul 2009, in care sa fie specificata cetatenia sau pasaport valabil.

CONDITII VAMALE

6. Organizatorul nu raspunde pentru amanarile sau intarzierile de orice fel, determinate de indeplinirea formalitatilor solicitate de reprezentantele tarilor de destinatie sau cele de tranzit; cum ar fi, de exemplu, eliberarea vizelor cu intarziere. Christian Tour nu datoreaza daune pentru eventualele prejudicii produse turistului prin survenirea acestor intarzieri.

7. Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane ce nu prezintă suficientă încredere, chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscul de a-i fi refuzată intrarea pe teritorul statelor de destinatie şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

8. Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).

9. Agentia nu se face raspunzatoare pentru situatiile in care turistii nu se incadreaza in normele legislative pentru trecerea frontierei.

POLITICA TARIFARA, TAXE & SUPLIMENTE

10. Taxele de aeroport si de securitate pot fi modificate de catre companiile aeriene fara instiintare prealabila, agentia Christian Tour urmand a informa turistii despre aceste modificari.

11. In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 8% din valoarea initiala, acesta neconstituind motiv de anulare unilaterala a excursiei. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu mai mult de 8% indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul, fara nicio obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta.

12. In situatia neintrunirii numarului minim de participanti, agentia ofera celor inscrisi, in caz de anulare, variante pentru mutarea pe o alta data de plecare a aceluiasi program sau pe un alt program din portofoliul touroperatorului, cu o data de plecare apropiata. Aceasta informare de anulare / reprogramare va fi comunicata cu cel putin 21 de zile inainte de data plecarii. In cazul reprogramarii pe un alt program sau alta data de plecare, agentia garanteaza rezervarile pe noua varianta pentru un interval de maxim 72 de ore de la comunicarea variantei, dupa acest termen locurile vor fi eliberate automat de catre sistemul de rezervari. Recomandam confirmarea in scris pentru aceasta modificare in termenul mentionat, de 72 ore. In caz de reprogramare alocarea numerelor de ordine in autocar / minibus se va face in functie de disponibilitatea noului program sau a datei de plecare.

 

ANULARI, MODIFICARI & PENALIZARI

13. In cazul intarzierii / anularii unor curse de catre companiile aeriene, turistul va solicita direct operatorului aerian informatii privind noile coordonate de calatorie precum si beneficiile / compensatiile cuvenite in astfel de situatii.

14. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie pe durata desfasurarii programului turistice, este exclusiv in sarcina turistului. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. In cazul pierderii bagajelor sau furtului din bagaje pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.

15. In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intarzieri, sau anulari a curselor aeriene etc.) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inainte sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta insa calitatea / sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in situatii similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara. In ambele situatii, nu se considera motiv de anulare a excursiei din partea turistului.

16. Orarul de zbor poate suferi modificari, independente de vointa touroperatorului; ca atare, acesta trebuie reconfirmat atat telefonic, cat si prin e-mail.

17. Conditiile de penalizare in caz de anulare sunt conforme cu cele de la momentul inscrierii, indiferent de motivul anularii. Pentru programele cu avionul penalizarea minima va fi in cuantumul contravalorii biletului de avion emis, indiferent de momentul anularii.

18. Pentru majoritatea circuitelor, copiii vor beneficia de reducere pentru cazare, in cazul in care stau in camera cu 2 adulti (1 copil).

19. Suplimentul de cazare in regim single nu include si suplimentul de cazare pe ferryboat. Cabinele de ferryboat au de regula paturi suprapuse si nu au intotdeauna in dotare grup sanitar propriu, acesta fiind comun pentru mai multe cabine.

20. Pe programele de circuite culturale se accepta partaj, iar in situatia in care partajul nu se va inchide, turistii nu sunt obligati sa achite suplimentul de single. Exceptie fac circuitele exotice si circuitele „Islanda” si „Marea aventura nordica”, unde turistii vor trebui sa achite suplimentul de single. Rezervarile pentru partaj se fac pentru camera single, cu mentiunea de partaj in camera dubla, urmand ca tariful sa fie rectificat, scazandu-se suplimentul de single. In acest caz, voucherele eliberate din sistemul de rezervari automat, nu au inserata mentiunea de partaj si drept urmare nu vor fi valabile.

 

PROGRAMUL TURISTIC

21. Pe parcursul desfasurarii programelor de tip circuit, sosirea la cazare se face de regula seara, uzual intre 20:00-22:00, putand aparea intarzieri independente de vointa Christian Tour, datorate adeseori conditiilor de trafic, vreme, s.a. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, etc.), a intarzierii turistilor la punctele stabilite pentru intalnire, a conditiilor atmosferice sau a procedurilor vamale.

22. Agentia nu se poate face raspunzatoare pentru nerespectarea programului turistic din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid sau fata de conducatorii auto, etc.)

SERVICII DE CAZARE & CONDITII HOTELIERE

23. Mentiunea in textul programului „Cazare la .....” (ex. Cazare la Paris) se refera si la hotelurile amplasate din suburbiile acestor orase. La fel cum, mentiunea „cazare in zona .....”, face referire si la acele unitati hoteliere care se afla la o distanta de

pana la 100 km in jurul destinatiei mentionate.

24. Categoria hotelurilor şi a mijloacelor de transport este cea oficială pentru ţările tranzitate. Hotelurile nominalizate pot fi inlocuite cu alte hoteluri din oferta, cu conditia respectarii categoriei de clasificare.

25. În unele oraşe de pe traseu, autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

26. Micul dejun difera de la o tara la alta, acesta putand fi de tip bufet, continental, etc. De regula, in Italia si Franta nu se pune accent deosebit pe micul dejun. Cu toate acestea, agentia Christian Tour este preocupata de a contracta acele hoteluri care ofera mic dejun consistent, gen bufet. Aceasta nu este insa o regula. Respectand regulile internationale cu privire la serviciile de alimentatie publica si ospitalitate, este interzis de a scoate mancare sau bautura din restaurante sau de a aduce mancare sau bautura din afara pentru consum. Turistii care incalca aceaste norme sunt pasibili de achitarea unor taxe suplimentare catre restaurant.

27. Pentru cazarile din Franta nu se acorda reducere pentru al 3-lea adult in camera (in Franta, hotelurile din lantul IBIS nu sunt proiectate cu suficiente camere triple).

28. Agentia nu are obligatia alocarii unui anumit tip de camere la hotelurile pentru care s-a facut rezervarea, decat daca acest lucru s-a precizat in contractul turistic. Astfel, camerele se aloca de catre receptia hotelului. Oferta generala a agentiei este bazata de regula pe camere standard, daca nu este altfel precizat, multe hoteluri percepand taxe suplimentare pentru alocarea preferentiala a anumitor tipuri de camere.

29. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi:

a) cu 3 paturi de acelasi tip;

b) cu doua paturi de acelasi tip si unul pliant;

c) cu un pat matrimonial si unul standard sau pliant.

Structura camerelor triple este informata doar la fata locului.

30. Majoritatea hotelurilor din Scandinavia si Anglia, intre care si cele din lantul Travelodge, nu sunt clasificate in sistemul cu stele.

SERVICII DE TRANSPORT

31. Pretul programului turistic este calculat pentru un grup minim 35 de persoane. Pentru grupuri de peste 35 de persoane se vor folosi autocare clasificate. Pentru grupuri mai mici de 35 de persoane se folosesc minibusuri adaptate in functie de

numarul final de participanti.

32. Ocuparea locurilor in autocar / minibus se face in functie de clasa tarifara achizitionata si de data inscrierii. Locurile sunt confirmate de catre agentie la data achitarii avansului. Alocarea locurilor in cazul transportului cu avionul se face doar la birourile de check-in, in aeroport.

33. Pentru majoritatea circuitelor, numerele de ordine la imbarcarea in autocar se vor respecta incepand de la Budapesta / Belgrad (exceptie cele cu destinatie Turcia, Grecia).

34. Turistilor inscrisi pentru clasa tarifara Standard Plus sau Promo li se pot confirma inclusiv locuri pe ultima bancheta, in situatia exceptionala in care au ramas locuri neocupate la clasa Best Deal. In aceasta situatie, la intoarcerea in tara li se va restitui suma de 20 euro/pers. in baza raportului intocmit de ghid dupa incheierea excursiei. Aceeasi compensantie se va oferi si in situatia de overbooking la clasa tarifara „Pellerin Plus”.

35. Pe cele mai multe programe, autocarul va prelua turistii sositi cu avionul, precum si pe cei din / spre orasele prin care se tranziteaza Romania.

36. In anumite perioade, cursele se vor efectua si cu companiile low cost (ex. Blue Air si Wizz Air) sau cu alte companii de linie care pot avea si escala. Preturile sunt valabile pentru un numar limitat de locuri la zbor, dupa epuizarea acestora, turistilor li se va solicita acceptul pentru achitarea diferentei de tarif fata de pretul din ziua achitarii pachetului turistic.

37. In cazul transportului cu autocarul / minibus, se fac opriri regulate la intervale de 2,5 – 3 ore, pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu sunt disponibile, iar fumatul in autocar (inclusiv tigari electronice) este complet interzis.

TRANSFERURI

38. Transferurile contra cost sunt garantate pentru minim 4 persoane / cursa (reconfirmarea se efectueaza cu circa 2 - 3 zile înainte de data plecarii). Aceste transferuri sunt limitate în funcţie de capacitatea maximă a mijlocului de transport utilizat (4, 8, 14, 18, 28, 34 sau 49 de locuri).

39. Pentru mai puţin de 4 persoane / sens, turiştii pot accepta suportarea diferenţei de preţ sau restituirea sumelor achitate pentru transferul pe sensul neefectuat. Efectuarea transferului la plecarea în circuit, nu implică şi efectuarea transferului pentru retur, dacă nu se întruneste numărul minim de 4 persoane / sens.

40. Pentru anumite transferuri, pe traseu se pot efectua transbordari (de ex. transferurile din Iasi, Piatra Neamt).

CARDURI & BONUSURI

41. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD contra cost (25 euro/pers) il vor primi la plecare (autocar sau avion). Valabilitatea cardului este de 2 ani de la data emiterii, iar taxa de reemitere este de 15 euro.

42. Turistii care solicita un PELLERIN CLUB CARD vor beneficia de numeroase facilitati, detalii se regasesc pe link-ul pellerin.ro.

EXCURSII OPTIONALE & VIZITE LOCALE

43. Excursiile optionale se refera la acele excursii care nu sunt incluse in costul pachetului turistic de baza, acestea putand fi achizitionate sau nu de catre turisti.

44. Intrarile la obiectivele turistice nu sunt incluse in pretul excursiilor. Acest lucru este valabil si pentru excursii optionale. Vizitarea obiectivelor turistice in anumite zile ale programeului, poate suferi modificari, cu asigurarea vizitării tuturor obiectivelor incluse în program. Unele dintre acestea se vor vizita doar pe exterior (ex. obiectivele din tururile panoramice cu autocarul).

45. Vizitarea muzeelor, datorita intereselor si gusturilor diferite ale turistilor, se face individual, cu stabilirea in prealabil de catre ghid a locului si orei de intalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse in program pot efectua modificari inopinate ale orarului / conditiilor de vizitare, fara instiintare prealabila. In acest caz, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de nerespectarea vizitei in cauza.

46. Pe durata circuitelor, tururile de oras se fac pietonal sau cu mijloace de transport locale, daca in program nu este precizat altfel. Din cauza restrictiilor de circulatie din marile orase, autocarele nu au voie sa intre in incinta sau in apropierea anumitor obiective turistice.

47. Christian Tour foloseste, in circuitele pe care le organizeaza, insotitori de grup romani. Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii in interiorul oraselor, muzeelor, monumentelor, asezamintelor de cult, etc. Astfel, ghizii romani vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice, de obicei in autocar, iar pentru explicaţii la obiective, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.

48. Agentia recomanda achitarea excursiilor optionale din tara pentru a beneficia de discounturi consistente. In functie de disponibilitate, unele excursii optionale se pot achita si in timpul derularii programului, ghidul fiind obligat sa elibereze chitanta aferenta acestora. Pentru sumele colectate de catre ghid, in numele turistului, pentru achitarea diferitelor bilete de acces la obiective / bilete de vaporas / ferryboat, clientul va primi tichetele locale eliberate de catre furnizorul serviciului.

GENERALE

49. Agentia Christian Tour va recomanda incheierea asigurarii storno pentru pachetul achizitionat. Organizatorul Christian Tour nu va accepta nicio derogare de la conditiile de penalizare stipulate in contract si / sau programul turistic.

50. Programele de tip circuit pot fi revandute de catre toti partenerii Christian Tour care au incheiat un contract de colaborare in vigoare.

51. Turistul va fi informat de catre agentia / sediul care i-a efectuat rezervarea, in legatura cu conditiile programului, serviciile incluse si desfasurarea traseului.

52. Informarile de plecare se vor afisa pe platforma: info.christiantour.ro cu cel tarziu 3 zile inainte de plecare si fiecare agent care a efectuat rezervarea circuitului are obligatia de a transmite turistilor aceste detalii. Telefoanele de contact ale ghizilor

se vor afisa cu o zi inainte de plecare sau in cazul circuitelor cu plecare in weekend, cel tarziu vineri dupa - amiaza.

53. Tarifele, datele de plecare precum si durata circuitelor prezentate in catalog sunt valabile la data redactarii catalogului, acestea putand suferi mici modificari.

54. Imaginile prezentate in catalog au caracter informativ si nu au valoare contractuala.

55. Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din catalog si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie. In urma rezervarii si contractarii

serviciilor turistice, aparitia unei oferte speciale nu poate influenta tariful deja stabilit. Rezervarile facute in perioada de early booking nu permit modificari sau anulari. Orice modificare adusa rezervarii initiale, duce la recalcularea pretului si implicit la pierderea acestei facilitati.

56. Orice solicitare de restituire, inclusiv pentru excursiile optionale neefectuate, se face conform contractului in termen de 5 zile de la data intoarcerii din circuit.

57. Comunicarea impresiilor si recomandarilor turistilor referitoare la programele de circuit la care au participat, se poate face catre urmatoarele adrese de corespondenta:

- relatii.clienti @ christiantour

- manager.programeculturale @ christiantour

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare storno, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Cappadocia – Patria Dervisilor Rotitori