Thailanda - Vietnam - Cambodgia | Avion | Bucuresti | 17 zile

CIRCUIT TURISTIC cu AVIONUL

Thailanda - Vietnam - Cambodgia

Ho Chi Minh - Croaziera pe raul Saigon - Tay Ninh - Cu Chi, tunelul rezistentei - Cai Be - Vinh Long - My Tho - Da Nang - Hoian - Myson - Hue - Croaziera Halong Bay - Siem Reap - Phnom Penh - Bangkok - Piata Plutitoare

Datele de plecare

02.01 | 31.03 | 17.04 | 01.09 | 01.10 | 01.11 | 27.12

Orasele de plecare:

Bucuresti

Durata circuitului:

17 zile

2 099 €

Supliment camera single - 599 €.

A treia persoana in camera tripla - 2 099 €.

Copil 2-12 ani in camera cu parintii - 1 749 €.

Supliment hoteluri 5* - 390 €.

Supliment plecare de Paste / Revelion - 279 €.

Tariful INCLUDE:

Bilete de avion București - Ho Chi Minh / Bangkok – București

Zborurile interne: Can Tho - Da Nang / Hue - Hanoi / HanoiSiem Reap / Phnom Penh - Bangkok

Bagaj de cală (20 kg) și bagaj de mână (7 kg) la fiecare zbor în parte

Cazare la hoteluri de 3* / 4* conform program

Mese conform program

Transport cu autocar / microbuz clasa Turist, conform cu itinerarul circuitului

Cazare pe vas în Halong Bay

Asistența locală

Asistența turistică în limba română

Tariful NU INCLUDE:

Taxe de aeroport 499 euro / persoană

Taxe de viza - Thailanda, Cambodgia si Vietnam (cca. 60$ / 25$ / 30$)

Taxe de aeroport zboruri interne 199 euro / persoană

Taxe de intrare la obiectivele menționate in program

Excursii opționale

Taxe de orașe și taxele locale, îmbarcare / debarcare

Supliment plecare de Revelion 279 euro / persoană

Asigurare medicală și STORNO

Programul Turistic Detaliat

Ziua 1: București – Ho Chi Minh

 Întâlnire cu reprezentantul agentiei, pentru plecare din București spre Ho Chi Minh.

 

 Ziua 2: Ho Chi Minh (fost Saigon) (3 nopți)

Orașul Ho Chi Minh, cunoscut ca Saigon, este o metropolă prosperă cu savoare occidentală neechivocă, furnicarul comercial al Vietnamului. Transfer la hotel. Cazare la Sunrise Central Hotel 3*,  Mese incluse: Masă la bord.

 

 Ziua 3: Ho Chi Minh

Tur de o zi al Saigonului, capitala economică a Vietnamului. Include: cartierul chinezesc Cho Lon și impresionantul său bazar Binh Tay, Templul Thien Hau, cu acoperișul datând din sec. XIX și fresce din ceramică, Pagoda Giac Lam, cea mai veche din Saigon, Pagoda Vinh Nghiem și marele său sanctuar, Templul Doamnei Chineze, Primăria, Opera, Catedrala Nôtre-Dame din sec. XIX (una dintre splendidele clădiri tipice de inspirație arhitecturală franceză), Palatul Prezidențial, simbolul guvernului Saigonului vechi dinainte de 1975. La palat aflăm mai multe despre războiul vietnamez din anii 1954-1975. Timp liber pentru cumpărături la Piața Ben Thanh, unde se găsesc: bijuterii, mătase, piele, statuete din lemn etc. La ora 17:00, îmbarcare în croazieră Indochina, pe râul Saigon, cu cină inclusă.

 

 Ziua 4: Ho Chi Minh – Tay Ninh – Cu ChiHo Chi Minh (186 Km)

Plecare către Tay Ninh, aflat la 2 ore cu mașina, la nord-vest de Saigon. Aici vizităm templul Cao Dai (religie care reprezintă un amestec de budism, creștinism, taoism și Confucianism). Descoperim această religie bazată pe credința în trei entități (Buddha, Dumnezeu și Cao Dai), participând la slujba de la ora 11:00, la care oamenii vin îmbrăcați în haine colorate. În continuare, mergem la unul dintre locurile cele mai importante ale istoriei războiului din Vietnam: tunelele de la Cu Chi, veritabil oraș subteran cu o rețea de peste 250 km de tunele, de unde soldații Viet Cong desfășurau războiul de rezistență contra trupelor americane. Aici ne plimbăm prin încăperile existente (dormitoare, adăposturi antiaeriene, bucătării etc.) și putem experimenta viața subterană în acest extraordinar complex. Putem de asemenea să tragem cu gloanțe adevărate (contra cost). Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 5: Ho Chi Minh – Cai Be – Vinh Long – Can Tho (178 Km) (1 noapte)

Plecare spre Cai Be, situat în inima Deltei Mékongului, unde fluviul se împarte într-o vastă rețea de canale și golfulețe. Delta este o importantă sursă de hrană pentru Vietnam, având culturi de orez și fructe tropicale: durian, mango, rambutan. Există aici plantații de arbori de cauciuc și avem ocazia să degustăm napi, legume ce erau consumate pe scară largă și în România în urmă cu sute de ani, înainte de a fi aduși cartofii din America. De asemenea, o curiozitate locală o reprezintă restaurantele cu preparate din câine. Pe drum, se fac opriri la Dong Tam, pentru a vizita o crescătorie de șerpi și la pagoda de la Vinh Trang. La sosire în Cai Be, îmbarcare pentru o croazieră pe Mékong până la Vinh Long. Se vizitează piața plutitoare de la Cai Be. Dejun cu specialitatea locală, peștele “ureche de elefant”. Continuare cu autocarul spre Can Tho, principalul oraș din Delta Mékongului. Traversăm Marele Pod (cel mai lung din Vietnam - 1600 m) și brațele fluviului Mékong. Cazare la TTC Hotel Premium 4*. Mese incluse: Mic dejun, prânz și cină.  

Ziua 6: Can Tho – Cai Rang – Da Nang – Hoian (50 Km) (2 nopți)

Plecare de la hotel pentru a vizita piața plutitoare de la Cai Rang, unde se adună zilnic ambarcațiunile pline de fructe și legume. Transfer la aeroportul Can Tho, pentru zbor la Da Nang. Se merge, în continuare, cu autocarul de la aeroportul din Da Nang la Hoian, localitate de pe malul fluviului Thu Bon, unul dintre cele mai mari centre comerciale ale Asiei de Sud-Est, în secolul XVI, renumit pentru arhitectura sa și stilul de viață din port. Cazare la Pearl River Hoi An 4*. Mese incluse: Mic dejun și prânz.

 

 Ziua 7: Hoian – Myson – Hoian (126 Km)

Plecare către Ținutul Sfânt Myson, aflat sub Patrimoniul Mondial UNESCO, numit de francezi “Valea Regilor”, unde se găsesc ruinele fostului regat Champa a cărui epocă de aur a fost între sec. VII și XVI. După întoarcerea la Hoian, facem un tur pietonal, pentru a descoperi strălucirea acestui oraș vechi, construit într-o armonie de stiluri arhitecturale, cu: străzi înguste, case joase cu aspect chinezesc, temple de clan vechi de sute de ani, pagode, case medievale viu colorate, muzeul local, dar și cu superbe lucrări arhitectonice din sec. XVI-XVII precum Podul japonez cu acoperiș din țiglă sau Templul Phuc Kien (locul de întâlnire a congregației chinezilor cantonezi). Mese incluse: Mic dejun.

 

Ziua 8: Hoian – Da NangHue (124 Km) (1 noapte)

Transfer la Da Nang prin Trecătoarea Norilor, de unde avem o frumoasă panoramă spre Hue și Da Nang. În Da Nang se vizitează Satul sculptorilor, Muntele de marmură și Muzeul arheologic Champa. Continuăm cu deplasarea spre orașul regal Hue. După amiaza, croazieră cu un vas-dragon pe Râul Parfumat și vizită la Pagoda Thien Mu, una dintre cele mai vechi și frumoase structuri arhitectonice de cult din Hue. Cazare la Emm Hotel 3*. Mese incluse: Mic dejun.

 

Ziua 9: HueHanoi (1 noapte)

Transfer la aeroport și zbor la Hanoi. Tur panoramic de oraș, ce include: Palatul Prezidențial și zona adiacentă, Mausoleul și fosta reședință a lui Ho Chi Minh, creatorul Vietnamului modern, Piața Națională Ba Dinh, Pagoda cu un singur stâlp, Templul Literaturii (cel mai vechi și mai interesant complex arhitectural, care a adăpostit prima universitate vietnameză, în sec. XI). Plimbare cu ricșa în cartierul vechi. Seara, spectacol de marionete pe apa la teatrul Thang Long. Cazare la Eco Hotel 3*. Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 10: HanoiHalong Bay (160 Km) (1 noapte)

Plecare de la hotel spre celebrul golf de la Halong. Golful a fost recent ales ca fiind una dintre cele 7 minuni ale naturii. Sosire la Tuan Chau International Marina, de unde se face transferul pe vasul tipic tradițional Phoenix Cruiser. Băutură de bun venit, cazare în cabine, plecare către Halong Bay. Ne bucurăm de masa de prânz (preparate locale – fructe de mare și preparate vegetariene)  în timp ce vasul navighează, trecând pe lângă insula Capului de Câine, Insulele Lebedei,  satul plutitor Ba Hang, insula Dinh Huong (sau Incense Burner) și Insulele Degetului Mare. Există numeroase stânci cu forme foarte interesante, fapt ce explică denumirile date acestor atracții. La prânz, timp liber o oră în zona peșterilor Luon. Opțional. cine dorește poate face o plimbare cu caiacul. Ghidul vă explică regulile și  tehnicile de vâslit. Apoi se vizitează insula Titop (o ), unde se poate înota, face plajă sau admira panorama din vârful cel mai înalt al insulei. Ne întoarcem pe vasul de croazieră în timp ce soarele apune peste golf. În timp ce vasul navighează către locul de ancorare, aveți la dispoziție ceai, cafea și fructe. Seara, cină cu peparate locale (fructe de mare).  După cină, cine dorește poate experimenta pescuitul de sepie.

Cazare la bord, Phoenix Cruiser 3*. Mese incluse: Mic dejun, prânz și cină. Mesele servite în croazieră includ doar mâncare vietnameză.

 

 Ziua 11: Halong Bay – Hanoi (160 Km) (1 noapte)

Admirăm răsăritul și luăm micul dejun. Apoi, vizităm impresionanta Peșteră Surpriză (Sung Sot), o experiență unică. Predăm cheile de la cabine, în timp ce vasul începe să se întoarcă spre debarcader trecând pe lângă simbolul golfului, Insula Cocoșilor. Asistăm la o demonstrație de gătit ne arăta cum se prepară pachețelele de primăvară autentic vietnameze. După masa de prânz, debarcare și retur în port, de unde ne întoarcem în Hanoi. Sosire la Hanoi, unde continuăm cu turul de oraș. Transfer la hotel. Cazare la Eco Hotel 3*. Mese incluse: Mic dejun și prânz.

 

Ziua 12: HanoiSiem Reap (2 nopți)

Timp liber dimineață. Transfer la aeroport și zbor la Siem Reap, prima destinație din Cambodgia. Leagănul civilizației khmere, Siem Reap se numără printre minunile moderne ale lumii și pe o suprafață de 600 kmp adăpostește peste 100 de monumente și peste o duzină de ansambluri de temple din cea mai înfloritoare perioadă a imperiului khmer, secolele IX – XIII. Transfer la hotel. Cazare la Angkor Holiday Hotel 4* local.

 

 Ziua 13: Siem Reap

Tur panoramic de oraș Siem Reap, ce include: Templul Angkor Thom, Poarta de Sud cu Templul Bayon din sec. XII, Palatul Regal, Phim-Nakas, Terasa Elefanților și Terasa Regelui Lepros, Templul Ta Phrom – lăsat, în mod intenționat, pentru a fi invadat de junglă. După-amiază, vizita la Templul Angkor Wat, care este considerat una dintre cele mai remarcabile realizări arhitectonice la nivel mondial, ansamblu ridicat către mijlocul secolului XII și dedicat zeului hindus Vishnu. Scurtă oprire în apropiere de Angkor Wat, pentru a admira asfințitul spre Phnom Bakeng. Cină tradițională cu muzică și dansuri folclorice khmere și celebrele dansatoare Apsara. Mese incluse: Mic dejun și cină.

 

 Ziua 14: Siem ReapPhnom Penh (320 Km) (1 noapte)

Se vizitează Banteay Srei (Citadela Femeilor), un templu shivaist de dimensiuni mai mici, dar care impresionează prin detaliile ornamentelor murale cu sculpturi în piatră șlefuită și situl arheologic Banteay Samre, care datează din sec. X. Transfer la Phnom Penh. Pe drum veți putea observa stilul de viață al locuitorilor, trecând prin orașe interesante, sate pitorești și peisaje magnifice. Oprire la Kompong Kdei, pentru a vedea Spean Praptos, un pod de piatră cu peste 20 de arcade, construit în sec. XII. Sosire în capitala Cambodgiei, vizita Pieței Centrale și transfer la hotel. Cazare la River Palace Hotel 4*. Mese incluse: Mic dejun.

Ziua 15: Phnom PenhBangkok (2 nopți)

Phnom Penh este un oraș care păstrează farmecul traditional al arhitecturii khmere și colonizării franceze, fiind numit   odinioară Perla Asiei de Sud-Est. Se vizitează Muzeul Național, construcție   în stil khmer care adăpostește  5000 de exponate din toate perioadele istoriei, apoi Palatul Regal construit de regele Norodom în anul 1866  și în a  cărui pagoda central se află Buddha de Smarald din sticlă baccarat din anul 1769, templul Wat Phnom cu pagoda dedicate zeiței mării Thien Han Tanh și Muzeul Genocidului Toul Sleng, fost centru de detenție și tortură în timpul regimului khmerilor roșii. Transfer la  Transfer la aeroport și zbor la Bangkok. Sosire și transfer la hotel. Cazare la Furama Silom Hotel 4* local, 533 Silom Rd, Khwaeng Silom, Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon 10500. Mese incluse: Mic dejun.

 

 Ziua 16: Bangkok – Tur de oraș

 Turul orașului Bangkok va începe cu vizita la Marele Palat, Templul lui Buddha de Smarald, Templul Zorilor. Din uriașul complex care servește azi ceremoniilor oficiale, cel mai vizitat este Templul lui Buddha de Smarald. Continuăm cu la fel de celebrul și frumosul Templu al Zorilor, situat pe malul râului Chao Praya, care este o pagodă în stil khmer, înaltă de 79 m și acoperită cu plăci de porțelan multicolor. Templul Wat Po este cel mai vechi templu din Bangkok. Templul lui Buddha lungit a fost una dintre primele școli laice ale orașului; situat în apropierea Marelui Palat, templul găzduiește o statuie gigantică a lui Buddha care măsoară 49 m și o renumită școală de masaj tradițional. Se poate observa în cadrul turului panoramic și Vechiul Parlament, clădire construită în anul 1907 ca sală a tronului și care a devenit clădire a Parlamentului până în 1974, când acesta s-a mutat într-o clădire nouă. Palatul Regal a fost construit pentru încoronarea lui Rama I. Monumentul Democrației a fost construit în 1939 pentru a comemora lovitura de stat care a abolit regalitatea. Universitatea din Bangkok este cea mai veche și cea mai mare din Thailanda. Urmează vizita la cea mai mare fabrică de pietre prețioase din lume. După amiază, continuăm cu o croazieră pe canalele râului Chao Praya, răul care străbate orașul, unde localnicii vin cu bărcile pentru a vinde sau cumpăra diverse produse. Mese incluse: Mic dejun.

 

Ziua 17: Bangkok – Piața Rom Hub – Piața Damnoen Saduak – Bangkok – București

Opțional, excursie Piața Rom Hub și Piața plutitoare Damnoen Saduak. Plecare de la hotel, dimineață, către Piața Rom Hub (denumită și Piața umbrelelor strânse), renumită prin originalitate. Piața se amenajează dimineața pe șinele de tren din gara Mae Klong, la 75 km distanță de Bangkok. Localnicii vând aici mâncare proaspătă, legume, fructe și alte produse de la fermele lor, tarabele fiind amplasate exact pe calea ferată. De fiecare data când vine trenul, vânzătorii își ridica tarabele pentru a permite vagoanelor să treacă, urmând apoi să le monteze la loc.  În continuare, vizităm piața plutitoare Damnoen Saduak, una dintre cele mai fotografiate atracții turistice ale Thailandei. Pentru a vedea stilul de viață al oamenilor, vom face o plimbare cu barca pe canale.

Retur la Bangkok. Timp liber și transfer la aeroport, pentru zborul de retur către București.

AVANTAJE pentru turist:

Vizitează Thailanda, Vietnam, Cambodgia

tot timpul anului

Clima: tropical-musonică

Moneda: baht thailandez, dong vietnamez, riel cambodgian

De luat în bagaj: cremă cu protecție solară soare, pălărie de soare, ochelari de soare, haine din bumbac, ușoare, cu mâneca lungă, pantofi confortabili, spray impotriva insectelor

De cumpărat: mătase, ceramică, bijuterii

Mâncare și băutură: vietnameza este bazată pe mirodenii si ierburi picante. Pho, este o supă de pui cu noodles, care pentru ei este un mic dejun obișnuit. Încercați si pachețele vietnameze cu sos chili. Preparatele cu porc, creveții și legumele sunt cele mai frecvente. Delicatesele lor sunt preparatele din carne de șarpe sau de câine.

Recomandări: Nu beți apa decât îmbuteliată, evitați salatele, legumele și fructele curățate.

Tarifele sunt calculate pentru un grup minim de 30 de plătitori. Pentru un grup mai mic de 30 de plătitori, tarifele se recalculează.

Excursiile opționale*

Piața Rom Hub și Piața Damnoen Saduak 79 euro / persoană

* Tarifele excursiilor sunt calculate pentru un grup de minimum 20 persoane. Transferul la punctul de plecare în excursiile opționale este inclus în preț, dacă grupul este de 20 + de persoane. Pentru un grup mai mic, tarifele excursiilor se recalculează.

IMPORTANT! de stiut:

Programele turistice se adreseaza turistior de toate varstele, sexele si categoriile sociale, indiferent de nationalitate si cetatenie. Programele si circuitele propuse sunt culturale adresandu-se unui public care doreste sa cunoasca noi destinatii sau sa le revada; sunt programe echilibrate pentru destindere si relaxare. In cazul excursiilor la cerere, incheierea contractelor se face conform conditiilor concrete specifice cererii. Orice alte servicii neinscrise in materialele de prezentare sau in confirmarea de servicii nu fac obiectul contractului si nu atrag raspunderea agentiei organizatoare. Prima si ultima zi a excursiei sunt stabilite in oferte. Termenul de “excursii optionale” sau “optional” defineste serviciile turistice care nu sunt incluse in pretul de baza al programului turistic la care participarea nu este obligatorie si care se achita suplimentar. Pentru a avea loc o excursie aceasta trebuie să întrunească numarul minim al persoanelor participante la excursie, care trebuie sa fie minim 15 persoane. Nota: Cu toate acestea, daca agenţia poate la libera sa alegere să aprecieze că poate totuşi organiza excursia chiar şi în cazul neconstituiri grupului minim, pretul excursiei se recalculează (majorare cuprinsa intre 5% si maxim 10% din valoarea excursiei/pers) şi agenţia îşi rezervă dreptul de a schimba compania aeriană, şi implicit orarul de zbor sau hotelurile, cu păstrarea standardelor şi cu informarea turiştilor înscrişi. În cazul în care agenţia nu va lua aceasta decizie se anuleaza excursia. La fiecare înscriere turistul trebuie să se asigure că programul sau preţul pachetului turistic nu a suferit modificări. Excursiile optionale sunt organizate de partenerul extern si se supun conditiilor partenerului extern pentru care se vor primi

programe si conditii separate, agentia organizatoare neavâd răspundere de organizarea acestora. In oferta agentiei se regasesc ofertate doar noptiile de cazare oferite si nu numarul de zile ce urmeaza a fi petrecute in cadrul programului turistic. Serviciile platite de client sunt numai cele prevazute in sintagma “pretul include”.

Agentia organizatoare are obligatia de a asigura, in totalitate, serviciile contractate cu clientul, conform pretului incasat si specificatiilor de la capitolul “pretul include”. De asemenea, agenţia organizatoare este obligata sa informeze clientii despre excursiile optionale, respectiv: program, costuri, numar minim de participanti etc. Agentia organizatoare este exonerata de orice fel de obligatii in cazul in care turistul contracteaza excursii optionale care nu i-au fost recomandate de agentie sau care nu au fost verificate de agentie. In cazul in care agentia organizatoare este nevoita sa modifice una din prevederile esentiale ale contractului, aceasta este obligată sa informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data plecării. Înştiinţarea turistului se va putea face şi proba prin orice mijloc de comunicare precum: personal la sediul agenţiei, prin telefon, email (neînsotit de semnătură electronică), scrisoare simplă sau recomandată, anunt publicat pe site-ul agenţiei organizatoare, fax, afişare la sediul agenţiei, etc. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către agenţia organizatoare a sumelor plătite. Turistul este obligat să comunice agenţiei organizatoare, în termen de 5 zile calendaristice de la data luării la cunoştinţă a înştiinţării privind majorarea preţului cu peste 10%, hotărârea sa de a opta pentru:

1. rezilierea contractului fără plata penalităţilor; sau

2. acceptarea noilor condiţii ale contractului.

În cazul în care turistul reziliază contractul sau agenţia organizatoare anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

1. Să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de agenţia organizatoare;

2. Să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de agenţia organizatoare, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ;

3. Să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

Pentru excursiile optionale agentia recomanda achitarea acestora, la agentia unde s-a facut inscrierea.

Hotelurile au categoriile de clasificare mentionate, categorii de clasificare in conformitate cu legislatia turistica din fiecare tara. Mesele sunt servite la restaurantul hotelului sau la restaurant de categorie similara. Programul turistic se desfăşoară în baza contractelor externe încheiate. Agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a modifica sau anula programul turistic, cu respectarea în totalitate a serviciilor, in imprejurari datorate cazurilor de forta majora, calamitati naturale, greve, razboaie, schimbari politice, intarzieri in traficul aerian sau anulari ale anumitor curse aeriene, inchiderea temporara a traficului rutier, feroviar, ori aerian sau în anumite situaţii speciale determinate de factori independeţi de voinţa agenţiei. In cazul transportului aerian pot interveni schimbari privitoare la compania aeriana, tipul de avion sau orarul de zbor, întârzieri - turistul şi le asumă în mod expres iar agenţia organizatoare nu va fi facută responsabilă în nicio astfel de situaţie. Agentia organizatoare nu raspunde de anumite intarzieri aparute independent de activitatea sa. Intarzierile sau modificarea orarului de zbor nu pot reprezenta motive de anulare a contractului din partea turistului.

În cazul în care hotelul confirmat la plecare este vândut peste capacitate – situatie ce poate aparea independent de vointa agentiei organizatoare, aceasta asigura o redirectionare la un hotel de aceeasi categorie cu hotelul confirmat initial si in aceeasi zona ( numai daca turistul nu solicita alte conditii). Modificarea hotelului nu reprezinta o clauza de anulare sau reziliere a contractului din partea turistului. Alte pretentii fata de agentia organizatoare se exclud. Camerele la hotel sunt repartizate de catre receptiile acestora, iar orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre ghid sau turist direct la receptia hotelului. Camerele se elibereaza în ziua plecarii din hotel la ora stabilita de fiecare hotel (in intervalul 10 - 12 am). Prelungirea sederii cu ½ zi, pana la ora plecarii la aeroport se poate cere, în functie de disponibilitatile hotelului, si se plateste direct la receptie. Agentia de turism organizatoare nu este implicata în aceasta optiune a turistilor.

In caz de vreme nefavorabila, greve, alte cauze de forta majora agentia organizatoare nu isi asuma responsabilitatea unor cheltuieli suplimentare. Agenţia nu este răspunzătoare de bunurile personale şi bagajele turiştilor. In caz de pierdere sau deteriorarea bagajelor în timpul dinaintea zborului, pe durata zborului sau după încheierea acestuia, responsabilitatea revine in exclusivitate companiilor aeriene care opereaza zborul, acestea fiind singurele răspunzătoare faţă de pasageri conform Regulamentului (CE) nr. 2027/97 şi Regulamentului (CE) nr. 889/02. Reclamatiile trebuie depuse la biroul acestor companii. Agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru situatiile expuse mai sus, in consecinta, nu se va rambursa pretul excursiei in cazul in care aceasta a avut totusi loc.

Agentia organizatoare isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa acesteia. Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate.

Fiecare turist raspunde, personal, pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare etc. ale tarii in care calatoreste. Cetatenii straini trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care vor sa calatoreasca. În cazul în care copilul / copiii minori calatoresc însotiti de 1 parinte acesta este obligat sa prezinte: o împuternicire legalizata la un notariat de stat, care sa cuprinda acordul celuilalt parinte în favoarea parintelui care insoteste copilul, exceptand cazul in care parintele face dovada incredintarii legale a copilului in favoarea sa. În cazul în care copilul / copiii minori calatoresc neinsotit/i de parinti, însotitorul copilului / copiilor este obligat sa prezinte: Certificatul de cazier judiciar, in original o împuternicire legalizata la un notariat public, care sa cuprinda acordul parintilor referitor la efectuarea calatoriei. Copiii minori, fara acte de identitate sau pasaport, trebuie înscrisi pe pasaportul unuia din parinti sau pe al ambilor parinti sau sa detina pasaport individual. Informatii suplimentare referitoare la conditiile de calatorie in strainatate pentru minori, cetateni romani se pot gasi pe adresa: politiadefrontiera.ro. In cazul in care turistul calatoreste singur si agentia organizatoare nu gaseste partaj in camera dubla, turistul este obligat sa achite suplimentul de camera singla. Turistii sunt obligati sa verifice, cu atentie, biletele de avion eliberate, voucherele (precum si orice alt act eliberat). Obligatia turistului este sa achite suma convenita a excursiei conform conditiilor specificate in programul serviciului turistic achizitionat si sa retina informatiile referitoare la programul turistic respectiv. Excursiile optionale se achita obligatoriu in agentie. Agentia nu raspunde de calitatea excursiilor achizitionate pe parcursul circuitului. Orice reclamatie trebuie facuta de catre turist, in scris, imediat dupa constatarea deficientei serviciului turistic achizitionat, pe loc, pentru a putea fi remediata in timpul consumarii serviciului turistic. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Turistul este obligat sa respecte locul, data si ora plecarii, orele de intalnire cu ghizii insotitori si locali pe tot parcursul desfasurarii excursiei, ora, locul si data de intalnire pentru inapoiere. In cazul in care turistul nu poate participa la excursie, poate transfera contractul unei persoane care satisface conditiile aplicabile excursiei in cauza. Transferul poate fi facut numai cu anuntarea agentiei organizatoare in timp util (cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare). Turistul care transfera contractul, precum si cesionarul sunt responsabili, in mod solidar, de plata pretului excursiei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestor modificari. Pentru calatoriile cu avionul, transferul poate fi facut numai daca exista posibilitatea transferarii locului la zbor. Turistul, conform legii nu are dreptul sa ceara despagubiri in cazul in care anularea excursiei s-a facut datorita neconstituirii grupului minim sau din cauza fortei majore (evenimente imprevizibile, insurmontabile). In cazul clientilor de alta nationalitate care nu vorbesc limba romana, acestia trebuie sa anunte la inscriere pentru ca prezentarea sa le fie facuta intr-o limba de circulatie (de preferinta engleza), in functie de posibilitati. La achitarea excursiilor optionale pe teritoriul extern turistul va solicita documente de incasare de la furnizorul extern. Conform legislatiei romane este responsabilitatea turistului sa furnizeze agentiei datele personale (adresa domiciliu, telefon, email, serie CI / pasaport). Lipsa datelor conduce la imposibilitatea informarii scrise la timp referitor la posibile schimbari ce tin de excursie. In cazul furnizarii de date eronate responsabilitatea revine in totalitate titularului de contract.

Turistul are obligatia sa verifice toate documentele de calatorie in momentul in care le primeste de la agentie, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Avand in vedere ca se opereaza cu bilete de avion electronice la check in la aeroport turistul va prezenta documentul de identitate pentru calatorie Carte Identitate sau Pasaport. Alocarea locurilor in avion se face de catre agentul de handling la check in in aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Distribuirea camerelor la hotel se va face de angajaţii acestuia, în momentul cazării. Orice problemă legată de amplasarea sau aspectul camerei va fi soluţionată de către turist cu personalul abilitat al hotelului şi asistenţa reprezentantului agenţiei locale, turistul având obligaţia de a sesiza promt, în scris, agenţia organizatoare cu privire la aspectele semnalate. Categoria din care fac parte hotelurile şi mijloacele de transport este stabilită de Autoritatea Naţională pentru Turism din ţara unde se efectuează călătoria. Unele hoteluri nu detin camera tripla si se poate confirma la cerere camera dubla cu pat suplimentar pliant, canapea extensibila etc. Pentru anumite facilitatati din camera sau hotel, hotelierul poate cere taxe suplimentare. Recomandam turistilor sa ceara receptionerului, la sosire, sa primeasca toate explicatiile necesare. Fiecare hotel are regulamentul de ordine intern propriu si aceasta trebuie respectat de turist.

Insotitorul de grup poate opera modificari in program fara a afecta structura serviciilor. Agentia organizatoare nu are nici o responsabilitate vis a vis de turistii carora li se respinge dreptul de a intra intr-o tara sau de a parasi o tara. In aceste cazuri

turistului nu i se restituie contravaloarea excursiei. O mentiune speciala pentru turistii care calatoresc cu minori este ca trebuie sa se incadreze in prevederile legii 248/2005. Turistul are indatorirea de a comunica si completa in contract toate datele

personale si de contact, necompletarea lor atrage dupa sine nulitatea contractului.

Preturile excursiilor organizate de agentie sunt contractuale. Turistul are obligaţia de a achita preţul stipulat în condiţiile şi la termenele stabilite în contractul încheiat cu agentia organizatoare. Locurile confirmate suplimentar faţă de grupul rezervat iniţial vor putea fi tarifate la un preţ mai mare, în funcţie de disponibilităţile de cazare şi transport, şi se supun unor reguli diferite de decomandare. Ofertele Speciale, Early Booking, Last Minute au conditii speciale de plata si sunt specificate in oferta. Turistul are obligaţia de a achita taxele suplimentare ce i-au fost aduse la cunoştinţă înainte de începerea programului turistic în cazul în care acestea vor apărea ca urmare a diferenţelor de schimb valutar, a majorării de către compania aeriană a taxelor de aeroport, a creşterii costurilor de transport cauzată inclusiv de modificarea orarului de zbor ori de preţul carburantului sau din orice alte motive independente de voinţa agenţiei, neavând dreptul de a se retrage dacă preţul excursiei se majorează cu până la 10% din valoare acesteia. Penalitati de intarziere la plata a serviciilor turistice datorate, sunt de 0.1% / zi de intarziere din valoarea debitului datorat. Anularile facute pentru rezervarile tip Early Booking nu sunt acceptate iar sumele achitate in avans nu sunt rambursabile.

Turistul trebuie să depună cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice în termenul legal, cu număr de înregistrare la agenţia organizatoare. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare. Neplata in termen genereaza în sarcina turistului obligaţia de plată a penalitatilor de întârziere, dacă agenţia nu a apreciat serviciile anulate cu pierderea avansului de către turist. Renunţarea la pachetul turistic nu absolvă turistul de obligaţia de plată a pachetului conform clauzelor contractuale privind penalizările. Penalizarile percepute (din pretul total al excursiei) in cazul renuntarii la excursie sunt:

- 50% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

- 75% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face in 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

- 100% din pretul total al pachetului de servicii, daca rezervarea se face cu Early Booking. Nu permite modificare / anulare.

- 100% din pretul total al pachetului de servicii, daca renuntarea se face in interval mai mic de sub 30 zile calendaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentare la program;

- daca renuntarea se face sub 30 zile inainte de data plecarii:

1. renunta la excursie in ziua plecarii;

2. nu apare la plecare sau intarzie;

3. nu este lasat sa treca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate, exclusiv, de persoana sa (de ex. interdictie de intrare intr-una din tari, chiar si in posesia vizei) sau din motive care nu pot fi imputate agentiei;

4. nu respecta conditiile generale de vanzare ale agentiei;

5. prezinta acte incomplete sau false;

6. nu are pasaport sau alt document de calatorie valabil;

7. nu achita integral costul excursiei in termenele stabilite.

Retragerea sumelor din casieria agentiei sau prin alte modalitati (mandat postal, transfer bancar) se face in termen de 30 de zile calendaristice, numai in cazul cererilor aprobate.

Toate zborurile oferite de agentia organizatoare sunt realizate de companii aeriene autorizate. Modificarile referitoare la transportul aerian vor fi in conformitate cu reglementarile internationale in vigoare ale transportului aerian si orarul de zbor al companiilor aeriene. Costurile de transport pot fi majorate in functie de variatia pretului petrolului pe piata internationala. Taxele de aeroport si securitate pot fi majorate in functie de compania aeriana. Compania aeriana raspunde de bagajele turistilor pe toata durata zborului si a eventualelor escale. Reglementarile transportului aerian sunt guvernate de Regulamentul CE nr 261/204 al Parlamentului European. In cazul modificarii rutelor (aeriene, rutiere, feroviare, navale) din motive independente de vointa agentiei de turism, turistul nu poate pretinde despagubiri. Agentia va comunica in scris turistului, inainte de data plecarii urmatoarele informatii: orarele, locurile escalelor si legaturile, mijlocul / mijloacele de transport utilizat / utilizate, caracteristicile si categoriile de clasificare a acestuia / acestora, datele, orele si locurile de plecare / sosire de la ducere si intoarcere.

Transportul rutier este asigurat cu autocare cu aer conditionat, scaune rabatabile, clasificate incepand de la o stea, conform reglementarilor Ministerului Transportului. Pentru excursiile cu autocarul locul ocupat in mijlocul de transport, se face in functie de data inscrierii. Agentia nu raspunde de bunurile personale ale pasagerilor. Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii se vor preciza in bonul de comanda aferent contractului cu turistul.

Se recomanda se se faca asigurare medicala, asigurare de bagaje, asigurare STORNO si orice alt tip de asigurare existent pe piata care pot asigura buna desfasurare a calatoriei si deplasarii turistului.

Orice reclamatie trebuie facuta de catre turist in scris imediat dupa constatarea deficientei serviciului turistic achizitionat, pe loc, pentru a putea fi remediata in timpul consumarii serviciului turistic. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. In cazul in care agentia considera reclamatia clientului ca fiind neintemeiata isi rezerva dreptul de a nu raspunde la reclamatie.

Daca clientul solicita o categorie superioara a hotelurilor prin achitarea unui supliment, hotelul / hotelurile vor fi confirmate / reconfirmate in 48 h de la inscriere. Autocar / microbuz clasa turist: reprezinta categoria (2*/3*) transportului ce este atribuita de Autoritatea Nationala de Turism din tara / tarile respective, conform standardelor proprii.

Pentru a va bucura de o excursie linistita, lipsita de griji si de emotii medicale, va recomandam incheierea politelor medicale de calatorie, pentru fiecare membru al grupului de turisti participanti la circuitul turistic. Nu neglijati / evitati incheierea unor astfel de polite de asigurare, care in schimbul platii unei prime de asigurare de sub 30-40 ron va pot asigura confortul pentru ricuri medicale cu care v-ati putea confrunta si pe care nu vi le doriti mai ales intr-un periplu de asemenea anvergura. Ganditi-va la faptul ca v-ati putea intuneca o vacanta pentru care ati platit cateva sute sau mii de euro renuntand la un colac de salvare care v-ar costa cateva zeci de lei.

Asigurarea medicala de calatorie in strainatate va acopera tot ce inseamna cheltuieli medicale pe care ar trebui sa le suportati, din momentul parasirii teritoriului Romaniei si pana la reintoarcerea in tara, pentru tot felul de situatii cum ar fi accidente de circulatie si accidente de orice fel, imbolnaviri (fara agravari ale unor boli preexistente in ultimele 12 luni), urgente medicale, interventii chirurgicale, cheltuieli de cautare si salvare, etc., inclusiv repatrierea pentru cauza medicala sau de deces.

Pe clientii nostri care achizitioneaza, din timp, pachete de servicii turistice in perioada de early booking si nu numai, ii sfatuim sa-si securizeze investitia prin incheierea unei polite de asigurare STORNO, care acopera intreaga valoare a contractului de servicii turistice si care le permite recuperarea integrala a sumei platite in anumite cazuri expres precizate in polita, si anume:

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.

Imbolnavirea grava brusca, neasteptata, vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socri, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).

Inrautatirea grava brusca a unei suferinte (boli cronice) a persoanei asigurate, conform conditiilor generale de asigurare.

Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.

Concedierea neasteptata de catre angajator.

Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.

Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.

In cazul a pana la 7 persoane specificate intr-o polita, care au rezervat impreuna calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si in situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in conditiile generale de asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.

In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.

Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.

Avantajele rezervarilor facute prin intermediul www.vacanterezervari.ro

► Inscrieri cu un avans de doar 30% din valoarea rezervarii, platibil la incheierea contractului (cu unele exceptii in perioada de Early Booking);

► Sistem flexibil pentru plata contractului de servicii turistice, in rate;

► Platile se efectueaza numai prin virament bancar in contul agentiei sau numerar la sediul agentiei, exclusiv pe baza de factura si contract de servicii turistice;

SUPORT CLIENTI

0729 094 904

0754 094 904

office@vacanterezervari.ro

Agentie de incredere

Urmarim satisfactia clientilor respectand legislatia nationala si pe partenerii nostri. Astazi comanzi si tot astazi primesti oferta, iar daca o accepti, tot astazi primesti documentele rezervarii.

Oferte variate

Cautam, pentru toate preferintele, cele mai variate destinatii si conditii de vacanta, din o multitudine de tari ale lumii, care sa se incadreze in orice buget previzionat.

Flexibilitate contractuala

Clientii nostri beneficiaza de un sistem de plati securizat si de un sistem flexibil de plata a vacantelor in rate, numerar sau virament bancar, cu vouchere sau carduri de vacanta.

Mereu deschisi

Orice neclaritate ati avea si orice problema ati intampina, nu uitati ca noi suntem consilierul dvs. in turism, si vom incerca sa lamurim totul in cel mai scurt si corect mod cu putinta.

Thailanda - Vietnam - Cambodgia